Komunikat w sprawie składania deklaracji maturalnych przez absolwentów szkoły.
- Odsłony: 3431
Przypominamy, że absolwenci szkoły, którzy chcą poprawić wynik egzaminu maturalnego, mogą składać deklaracje przystąpienia do egzaminu maturalnego do 7 lutego 2019 r.
Instrukcja składania deklaracji:
1. Otwórz witrynę – https://www.vulcan.edu.pl/strona/deklaracje-411
2. Wybierz deklarację (1a).
3. Wpisz kod szkoły – 101601-0731A.
4. Numer w dzienniku zostanie przydzielony w późniejszym terminie.
5. Uzupełnij dane osobowe oraz zaznacz wybrane przedmioty – wpisujemy zgodnie z instrukcją w programie (przedmioty do wyboru pojawiają się w rozwijanym menu).
6. Zaznacz odpowiednio - przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z egzaminem i procesem rekrutacji na studia – przesyłanie wyników egzaminu maturalnego przez OKE do wybranych uczelni (wybór opcji wyrażam zgodę lub nie wyrażam zgody).
7. Pamiętaj, że odpowiedzialność za błędnie wpisane dane osobowe ponosi uczeń!
8. Termin wypełnienia deklaracji ostatecznej upływa 7 lutego 2019 r.
9. Wydrukuj deklarację w dwóch egzemplarzach, podpisz i dostarcz do pokoju nr 11 budynek A.
10. W razie wątpliwości i pytań proszę dzwonić do p. Arkadiusza Broniarka tel. 447244071 lub 509422989; e-mail: a.broniarek@zsp1.edu.pl