VI Międzyszkolny Konkurs Kultura bezpieczeństwa

Zapraszamy uczniów naszej szkoły do wzięcia udziału w VI Międzyszkolnym Konkursie Plastycznym Kultura bezpieczeństwa, organizowanym przez Okręgowy Inspektorat Pracy w Łodzi.
Konkurs kierowany jest do uczniów szkół ponadgimnazjalnych z terenu województwa łódzkiego i prowadzony w ramach programu edukacyjnego Kultura bezpieczeństwa Głównym celem Konkursu jest popularyzowanie wiedzy z zakresu podstawowych przepisów prawnej ochrony pracy oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy wśród uczniów.
Konkurs przeprowadzony będzie w dwóch etapach:

Etap szkolny:

do 30.09 2017 r. złożenie prac konkursowych do Szkolnej Komisji Konkursowej,
02.10.2017r. rozstrzygniecie etapu szkolnego przez Szkolną Komisję Konkursową.
Termin nadsyłania prac konkursowych do Okręgowego Inspektoratu Pracy w Łodzi,
20.10.2017 r. rozstrzygnięcie konkursu przez Komisję Konkursową,
31.10.2017 r. powiadomienie laureatów konkursu oraz szkół o terminie ogłoszenia wyników konkursu,
listopad 2017 r. uroczyste podsumowanie konkursu, ogłoszenie wyników i wręczenie nagród,

Uczestnicy konkursu:
- uczestnikami mogą być uczniowie szkół ponadgimnazjalnych o profilu zawodowym z terenu województwa łódzkiego,
- każda szkoła może zgłosić najwięcej trzech uczestników,
- każdy uczestnik może zgłosić maksymalnie dwie prace konkursowe wykonane własnoręcznie i według własnego pomysłu,
- prace zgłoszone na konkurs nie mogą naruszać praw autorskich osób trzecich,
 - szkołę na etapie wojewódzkim będą reprezentowali uczniowie, którzy zajęli pierwsze trzy miejsca na etapie szkolnym.

Zakres konkursu:
 - prace plastyczne mogą być wykonane dowolną techniką (ołówek, kredka, farby, collage itp.),
 - prace muszą być wykonane na arkuszu formatu A3 (297 x 420),

- temat pracy powinien być zgodny z tematyką konkursu, to jest dotyczyć prawa pracy, technicznego bezpieczeństwa pracy, ergonomii, ochrony ppoż. lub zasad udzielania pierwszej pomocy.

UWAGI:
- prace plastyczne zgłaszane na konkurs należy wykonać na arkuszu formatu A3 w układzie poziomym 297 x 420,
- każda z prac konkursowych powinna być opatrzona godłem (pseudonimem),
- do prac/-y należy dołączyć zamkniętą kopertę opatrzoną takim samym godłem (pseudonimem), zawierającą wewnątrz następujące informacje: imię i nazwisko autora, data urodzenia autora, nazwa i adres szkoły, klasa, profil kształcenia.
- plik zawierający Regulamin VI Międzyszkolnego Konkursu Plastycznego Kultura Bezpieczeństwa  dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych o profilu zawodowym z terenu województwa łódzkiego w roku szkolnym 2017/2018 znajduje się na stronie www.lodz.pip.gov.pl.

Szkolna Komisja Konkursowa:

mgr inż. Jacek Mrozicki

mgr inż. Iwona Osuch

mgr inż. Arkadiusz Świątek

Konkurs informatyczny Bóbr

475350003

Zawody XII edycji Konkursu Bóbr dla szkół ponadgimnazjalnych odbędą się w dniu 13 listopada 2017, natomiast próba konkursu zostanie przeprowadzona 2 października.

Pytania w konkursie Bóbr są na ogół związane z posługiwaniem się komputerem i jego oprogramowaniem przy rozwiązywaniu różnych sytuacji i problemów, pochodzących z różnych zastosowań i przedmiotów nauczania takich jak: język ojczysty, język obcy, geografia, historia, sztuka, technika i oczywiście matematyka. Wiele pytań umożliwia uczniom wykazanie się umiejętnością algorytmicznego myślenia.

Zapraszam do zgłaszania swojego udziału w konkursie oraz zapoznania się z zadaniami konkursowymi z ubiegłych lat, archiwalne zadania są dostępne za darmo na platformie edukacyjnej mCourser

Strona o konkursie:  http://bobr.edu.pl/

Iwona Osuch

Instrukcja wypełniania i składania deklaracji maturalnej – rok szkolny 2017/2018

dla klas czwartych ZSP1

1. Otwórz witrynę –

https://www.vulcan.edu.pl/strona/deklaracje-411

2. Wybierz deklarację dla uczniów przystępujących do egzaminu po raz pierwszy (1a_N).

3. Wpisz kod szkoły – 101601-0731A.

4. Wpisz aktualny numer w dzienniku.

5. Uzupełnij dane osobowe oraz zaznacz wybrane przedmioty - wpisujemy zgodnie z instrukcją w programie (przedmioty do wyboru pojawiają się w rozwijanym menu).

6. Zaznacz odpowiednio - przetwarzanie danych osobowych dla celów związanych z egzaminem i procesem rekrutacji na studia – przesyłanie wyników egzaminu maturalnego przez OKE do wybranych uczelni (wybór opcji wyrażam zgodę lub nie wyrażam zgody).

7. Uzupełniony plik pdf zapisz na pendrive (nazwa oddziału  + nazwisko i imiona ucznia, np. A_Kowalski_Jan_Antoni).

Oddziały: A - 4E, B - 4H, C - 4Ic, D - 4M, E - 4Iw, F - 4TEt, G - 4Mt

8. Pamiętaj, że odpowiedzialność za błędnie wpisane dane osobowe ponosi uczeń!

9. Termin wypełnienia deklaracji wstępnej
               – 30 września 2017 r.

10. Termin wypełnienia deklaracji ostatecznej – 7 lutego 2018 r.

11. Wydrukuj deklarację w dwóch egzemplarzach, podpisz i dostarcz razem z pendrivem do pokoju nr 11 zgodnie z wyznaczonym harmonogramem składania deklaracji.

Instrukcja wypełniania i składania deklaracji maturalnej przeznaczona dla absolwenta, który skończył szkołę w roku szkolnym 2015/2016, 2016/2017

1. Otwórz witrynę –
https://www.vulcan.edu.pl/strona/deklaracje-411

2. Wybierz deklarację (1a_N).

3. Wpisz kod szkoły – 101601-0731A.

4. Numer w dzienniku zostanie przydzielony w późniejszym terminie.

5. Uzupełnij dane osobowe oraz zaznacz wybrane przedmioty - wpisujemy zgodnie z instrukcją w programie (przedmioty do wyboru pojawiają się w rozwijanym menu).

Czytaj więcej: Instrukcja wypełniania i składania deklaracji maturalnej przeznaczona dla absolwenta, który...

Rajd integracyjny

  foto  foto

Zgodnie z wieloletnia tradycją, 15. września, uczniowie klas pierwszych uczestniczyli w akcji Sprzątanie Świata. Razem z wychowawcami i opiekunami przeszli na ul. Luboszewską i w tamtych okolicach pracowali. Później odbyło się ognisko integracyjne. Zabawy przygotowali uczniowie klasy 3H i Samorząd Uczniowski. Nad całością opiekę sprawowali p. Dariusz Jachimowski i p. Karolina Ziętara.

Tekst: p. Karolina Ziętara

Zdjęcia: p. Dariusz Jachimowski, p. W. Galicki

  002 004

006  099

17 września - Pamiętamy!

foto

W niedzielę 17 września  pod Pomnikiem Sybiraków przy skrzyżowania ulic Jana Pawła II, Zielonej i Wandy Panfil w Tomaszowie Mazowieckim, odbyły się obchody upamiętniające 78. rocznicę napaści Związku Sowieckiego na Polskę we wrześniu 1939 roku oraz Światowego Dnia Sybiraka.

W ramach obchodów rocznicowych w Tomaszowie Mazowieckim przed Pomnikiem Sybiraków, delegacje przedstawicieli władz samorządowych miasta i powiatu, służb mundurowych i młodzieży szkolnej złożyły kwiaty i zapaliły znicze. Uroczystościom towarzyszył występ zespołu Klubu Garnizonowego 25 Brygady Kawalerii Powietrznej "El Fuego" pod kierunkiem Katarzyny Borowskiej. Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1 w Tomaszowie Mazowieckim reprezentowała delegacja uczniów klas wojskowych z wychowawcami Panem Arkadiuszem Świątkiem i Robertem Kołczyńskim.

Tekst i zdjęcia: mjr rez. Sławomir Miszczuk

Praktyki 2017/2018

Kierownik Szkolenia Praktycznego

mgr Sylwia Błoch

 

Harmonogram praktyk zawodowych

w roku szkolnym 2017/18

 

11.09-06.10.2017 - klasa 3MEt technik mechanik-elektronik (wych. D. Jachimowski)

25.09-20.10.2017 - klasa 3Ib technik informatyk ( wych. B. Zawada)

16.10-10.11.2017 - klasa 3E technik elektryk (wych. P. Pietrzyk )

20.11-16.12.2017 - kasa 3Ia technik informatyk (wych. M. Usztel)

20.11-16.12.2017 - klasa 3Mt technik mechatronik (wych. A.Świątek)

23.04-18.05.2018 - klasa 2H technik hotelarstwa (wych. M.Wuls)

 

Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 1
97-200 Tomaszów Mazowiecki
ul. Św. Antoniego 29
www.zsp1.edu.pl

zsp1@zsp1.edu.pl
zsp1.sekretariat@onet.eu

Sekretariat (centrala):

tel/fax: 44 7245515 
tel: 44 7244317

Dyrektor ZSP 1
mgr Dariusz Kwiatkowski

Wicedyrektor
mgr Jolanta Nikodemska

Wicedyrektor ZSP 1
mgr Arkadiusz Broniarek

Copyright (c) ZSP nr 1. All rights reserved.
Designed by zsp1.edu.pl